Centrum nápovědy
Zde najdete odpovědi na často kladené dotazy rychle a snadno.
Odpovědi na běžné nákupní dotazy
Objednání a doprava
Bohužel ne, je to zapříčiněno velkým množstvím nevyzvednutých zásilek z tohoto důvodu máme pouze platby předem.
Veškeré naše produkty jsou obvykle zasílány do 24 hodin po vytvoření objednávky, doručení trvá 1-3 pracovní dny.
Samozřejmě, že ano a zcela zdarma. Naší prodejnu najdete v Soběslavi.
Pro doručování zásilek používáme logistickou společnost DPD. Balíček Vám tak bude doručen přímo do rukou.
Vámi vytvořenou objednávku lze zrušit, pokud ještě nebyla odeslána. V momentě, kdy odesíláme objednávku, se již nedá zrušit. O Zrušení nám napište na náš kontaktní email.
Objednávky jsou obvykle odesílány do 24 hodin ode dne objednání.
Dotazy ohledně výměny a vrácení
Reklamace a vrácení zboží
Napište nám na e-mail, pokud nejste spokojeni s produktem rádi s Vámi vzniklou situaci budeme řešit.
Zboží můžete vrátit do 14 dnů od doručení.
Peníze vracíme pouze převodem na bankovní účet, který bude na Vámi zaslaném reklamačním formuláři.
Zboží můžete reklamovat do dvou let od doručení až na výjimky, které jsou sepsány v platných obchodních podmínkách (např. zboží s omezenou trvanlivostí atd.)
Zboží zabalte a přibalte reklamační formulář, na kterém bude napsané číslo objednávky a číslo bankovního účtu pro vrácení peněz a zašlete nám ho na naší adresu.
Bohužel po odeslání zásilky se již objednávka nedá zrušit. Jediná možnost je počkat až bude produkt doručen a poté nám ho vrátit do 14 dnů a nechat si vrátit peníze.
Ze zákona máme na reklamaci 30 dnů od přijetí balíku, ale ve většině případech situaci řešíme do dvou týdnů.
Většinou to poznáte tak že Vám přijdou peníze na účet a nebo podle e-mailu s uznanou nebo zamítnutou reklamací. Pokud se tak nestane do 14 dnů, tak nás prosím kontaktujte na náš e-mail.